Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Strzelin
Jak zbudować profesjonalny wizerunek firmy?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Żeby traktowano nas poważnie, musimy wyglądać poważnie. W budowaniu wizerunku chodzi o to, żeby nie tylko oferować profesjonalne usługi, ale też tym profesjonalizmem emanować. Na to składa się wiele działań i czynników, które warto brać pod uwagę. Warto przeanalizować, czego nam najbardziej potrzeba i co będzie najodpowiedniejsze w naszej branży. Poznaj najlepsze sposoby na budowanie profesjonalnego wizerunku firmy.
Jak zbudować profesjonalny wizerunek firmy?

Nazwa

To pierwsze rzeczy, z którymi potencjalni się spotykają po zauważeniu firmy. A w myśl powiedzenia „pierwsze wrażenie robi się tylko raz” warto, żeby nazwa i logo firmy prezentowały się jak najlepiej.

Warto najpierw zacząć od nazwy. W latach 90. bardzo popularne było stosowanie końcówek „el” lub „pol”, ale aktualnie może to kojarzyć się z małą firmą o lokalnym zasięgu, co niezbyt sprzyja rozwijaniu swojej działalności i poszukiwaniu poważnych kontrahentów w przyszłości. Można się zainspirować wyrazami obcymi, ale też wcale nie musisz – dobrym pomysłem jest też zainspirowanie się rodzimym językiem lub wymyśleniem zupełnie abstrakcyjnej nazwy.

Najważniejsze jest jednak to, by nazwa wywierała taki efekt i powodowała takie emocje, jakich oczekujemy. Dobrym pomysłem jest wymówienie jej co najmniej kilka razy na głos, żeby się przekonać, czy na pewno dobrze brzmi, a także skonsultowanie jej ze swoimi znajomymi, którzy szczerymi uwagami z pewnością pomogą w wyborze.

Identyfikacja graficzna

Do identyfikacji graficznej zaliczają się logo, najczęściej używane kolory oraz wzory wszelkich materiałów, które będą przedstawiane klientom. Wszystkie te aspekty powinny zostać przemyślane i dzięki swojej symbolice oraz wrażeniom, które będą wywoływać u klientów, przekazywać charakter oraz misję firmy.

Logo i kolory warto pozostawić doświadczonym marketingowcom i grafikom, którzy zaznajomieni z wszelkimi zasadami dotyczącymi designu będą w stanie zaproponować skuteczne i odpowiednie warianty identyfikacji graficznej.

Warte uwagi są także wszelkie materiały, które mogą być dołączane klientom do dokumentów czy broszur informacyjnych. Na przykład teczka w kolorach i z logiem firmy z pewnością pokażą, że przedsiębiorstwo jest profesjonalne i poważnie traktuje swoich klientów. Może ją zaprojektować grafik, a wydrukowanie jej można zlecić drukarni hurtowej, takiej jak drukarniaonline.pl.

Aktywność w internecie

Posiadanie strony internetowej pełniącej funkcję wizytówki firmy to nie wszystko. Oprócz tego warto, żeby witryna była odpowiednio zaprojektowana, by przyciągała internautów, a także jej optymalizacja powinna być na wysokim poziomie. Warto także być aktywnym w mediach społecznościowych.


MR



Dzisiaj
Piątek 16 listopada 2018
Imieniny
Edmunda, Marii, Marka
Redakcja

tel. 512 745 851
redakcja@otomedia.pl
Partnerzy serwisu
Gmina Udanin
Starostwo Średzkie
BOK MCC
Śniadanie Mistrzów
Kino
FORUM
o © 2007 - 2018 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl