Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Strzelin
Modelowanie sylwetki – trening i dieta najlepszym przyjacielem

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Każdy marzy o pięknym ciele. Jednak nie każdy ma w sobie tyle motywacji, by zacząć o siebie dbać. Wymówki są różne – od „nie mam czasu” do „nie chcę mi się”. Jeżeli ty jesteś w podobnej sytuacji, daj się przekonać, że jednak warto.
Modelowanie sylwetki – trening i dieta najlepszym przyjacielem

Modelowanie sylwetki – dlaczego warto?

Według badań z 2017 roku aż 70% Polaków ma zdiagnozowaną nadwagę. Oznacza to, że statystycznie trzy osoby w czteroosobowej rodzinie powinny zrzucić kilka kilogramów. To bardzo niepokojące dane, zwłaszcza, gdy weźmiemy pod uwagę choroby, jakie powoduje dodatkowy tłuszcz. Nadciśnienie, cukrzyca, miażdżyca, zawał serca – to tylko niektóre z problemów zdrowotnych, jakie dotykają ludzi otyłych. Pogarsza się również jakość naszej cery, jesteśmy mniej atrakcyjni, a w przypadku otyłości II czy III stopnia dochodzą problemy w poruszaniu się. To chyba najlepsze argumenty za tym, by wziąć się za swoje zdrowie, kondycję fizyczną i modelowanie sylwetki. Tylko jak to zrobić, by było szybko, łatwo i przyjemnie?

 

Po pierwsze dieta

Tak się niestety nie da. By było szybko potrzeba zainwestować duże pieniądze, a tymi nie każdy dysponuje. Dlatego większość z nas obiera standardową ścieżkę odchudzającą. Pierwszym krokiem jest postanowienie, że czas na zmiany. Jeżeli psychicznie nastawimy się na zdrowszy tryb życia, wtedy łatwiej będzie nam ten plan wcielić w życie. Dopiero teraz możemy zabrać się na poważnie za dietę. Mamy do wyboru dwie opcje: samodzielne ustalanie jadłospisu, bądź wizytę u dietetyka. Jeżeli dysponujesz wolnymi środkami, to warto wybrać się do specjalisty. Pomoże on ułożyć plan żywieniowy specjalnie dla ciebie. Nie będziesz musiała rezygnować z wielu potraw, ponieważ dietetyk opracuje każdy posiłek z uwzględnieniem twoich preferencji. Nie lubisz ryb? Nie będziesz musiała ich jeść. Ale jeżeli nas nie stać na takie wydatki, musimy zadbać o siebie same. Co na początek? Przede wszystkim zrezygnuj z picia kawy i zastąp ją wodą. Wodę powinnaś mieć przy sobie zawsze i wszędzie. Każdego dnia powinnaś jej pić minimum 1,5 litra. Do tego odłóż ciastka, cukierki i inne słodycze. Twoim „cukiereczkiem” staną się owoce i warzywa.

 

Po drugie trening

Bez pracy nie ma kołaczy. Podobnie bez treningu nie ma efektów. Podobnie, jak w przypadku diety, również mamy dwie opcje: samodzielny trening lub karnet na siłownię, fitness, itp. Na tej stronie poznasz szczegóły skutecznego modelowania sylwetki. Jeżeli nie chcesz wydawać pieniędzy na karnety, masz całkiem sporo opcji treningu w domu lub na powietrzu. Siłownie plenerowe powstają jak grzyby po deszczu, do tego możesz biegać, jeździć na rowerze czy pływać na basenie. A zostając we własnych czterech ścianach wystarczy zaopatrzyć się w niedrogą matę do ćwiczeń, włączyć wideo z treningiem i ćwiczyć. Dla kobiet, które wolą tzw. pełny profesjonalizm, polecamy wybór oferty klubu fitness lub siłowni. Znajdziecie tam nie tylko dobrej jakości sprzęt, ale i trenerów, którzy będą wam służyć radą. Nie każda z nas wie, jak poprawnie wykonywać pewne ćwiczenia. Doświadczony trener z pewnością skoryguje nasze błędy, byśmy szybciej cieszyły się pięknym ciałem.


MR



Dzisiaj
Czwartek 15 listopada 2018
Imieniny
Amielii, Idalii, Leopolda
Redakcja

tel. 512 745 851
redakcja@otomedia.pl
Partnerzy serwisu
Gmina Udanin
Starostwo Średzkie
BOK MCC
Śniadanie Mistrzów
Kino
FORUM
o © 2007 - 2018 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl