Jeden z najbardziej popularnych sklepów z odzieżą – Zara – działa już w Magnolia Park w zupełnie nowej odsłonie. Po zmianach salon jest niemal dwukrotnie większy i zajmuje ponad 3000 mkw. powierzchni, co czyni go jednym z największych sklepów tej marki w całym województwie dolnośląskim. - Nasi klienci bardzo chętnie odwiedzają salon Zara, w którym każdy znajdzie ubrania dopasowane do własnego stylu. Teraz mają jeszcze większe możliwości, a zakupy są bardziej intuicyjne. To kluczowa marka, dlatego niezwykle cieszymy się, że rozwija u nas działalność - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Niemal dwukrotnie większy salon to przede wszystkim znaczne udogodnienie dla klientów, którzy zrobią wygodniejsze zakupy oraz zyskają szerszy wybór odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej, dodatków, akcesoriów i obuwia. Nowo otwarta Zara znajduje się na parterze, naprzeciwko perfumerii Douglas.
Kwintesencję wizerunku nowego sklepu można podsumować czterema słowami: piękno, przejrzystość, funkcjonalność i zrównoważenie. Pomaga to w budowaniu wrażenia przestronności, jednocześnie tworząc tło uwydatniające piękno modowych kreacji. Nowy sklep spełnia również wymagania Grupy pod względem ekowydajności. Oznacza to, że zużycie energii elektrycznej jest o 20% niższe, a zużycie wody o 40% niższe niż w konwencjonalnym sklepie. Grupa Inditex w tym roku niemal dwukrotnie powiększyła w Magnolia Park salon Oysho
i otworzyła sklep Zara Home. Klienci Magnolia Park mają do dyspozycji jeszcze trzy salony tej grupy: Pull&Bear, Bershka i Stradivarius.
Powiększenie Zary to tylko jedna z wielu zmian, które w ostatnim czasie wzbogaciły ofertę Magnolia Park. W październiku do grona jej najemców dołączyły marki MRP Home i Selectshop, otwierając tu pierwsze salony na Dolnym Śląsku. Pod koniec lipca salon otworzyła marka Recman. Oferta powiększyła się także o salon z akcesoriami GSM Teletorium oraz o sklep Media Markt, który zastąpił Saturn. We wrześniu nową przestrzeń ekspozycyjną zaprezentowała perfumeria Douglas. Z myślą o klientach funkcjonalność salonów poprawiły również marki C&A i Wojas.