Wroclavia została laureatem licznych nagród i wyróżnień, w tym za najlepszy pod względem architektury obiekt handlowy na świecie (Best International Retail Architecture 2018-2019).
- Niezmiernie cieszę się, że po dwóch latach od otwarcia centrum jego popularność wciąż rośnie – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Zawsze zależało nam na tym, aby Wroclavia była czymś więcej niż centrum handlowe. Myślę, że to dbałość o detale i najwyższą jakość pozwoliły nam osiągnąć tak wiele w stosunkowo krótkim czasie.
Wroclavia – centrum handlowe dla wymagających
Rekordowy wskaźnik odwiedzalności w 2019 roku to wynik wielu czynników. Rok do roku centrum odnotowało również dwucyfrowy wzrost sprzedaży - pomimo poszerzenia zakazu handlu w niedzielę oraz wyjątkowo dużej konkurencji na rynku wrocławskim (jedno z najbardziej nasyconych powierzchnią handlową miast w Polsce).
. Klienci doceniają Wroclavię za staranny dobór sklepów – znajdują się tu zarówno duże, popularne marki, jak i te dostępne tylko tutaj, a także koncepty lokalne, kino z jedyny w mieście ekranem IMAX oraz szeroki wybór oferty gastronomicznej, stanowiącej przekrój kulinarnej mapy świata.
Lokalizacja w sercu Wrocławia pozwala na dogodny dojazd z każdej części miasta, każdym dostępnym środkiem transportu. Wroclavia oferuje 2200 miejsc parkingowych dla samochodów, 400 dla rowerów oraz możliwość bezpłatnego postoju dla motocykli. Wygodny węzeł przesiadkowy sprzyja korzystaniu z komunikacji miejskiej, a obecność podziemnego dworca autobusowego i bliskie położenie dworca kolejowego sprawia, że Wroclavia jest licznie odwiedzana nie tylko przez wrocławian i osoby codziennie dojeżdżające do pracy z regionu Dolnego Śląska, ale także turystów i obcokrajowców.
Rośnie liczba stałych klientów – 15% odwiedzających deklaruje, że bywa w centrum co najmniej raz w tygodniu, a Kartę Stałego Klienta Wroclavii posiada już ponad 200 tysięcy osób, czyli niemal co trzeci mieszkaniec miasta.