Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Wrocław
Sukces Wroclavii po dwóch latach działalności

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Od momentu pojawienia się Wroclavii na mapie Wrocławia minęły już dwa lata. W tym czasie centrum zagościło w świadomości klientów nie tylko jako miejsce zakupów, ale także spotkań i rozrywki. Tylko w 2019 roku Wroclavię odwiedziło ponad 16 milionów osób – to o 9 procent więcej niż w roku ubiegłym.
Sukces Wroclavii po dwóch latach działalności

Wroclavia została laureatem licznych nagród i wyróżnień, w tym za najlepszy pod względem architektury obiekt handlowy na świecie (Best International Retail Architecture 2018-2019).

- Niezmiernie cieszę się, że po dwóch latach od otwarcia centrum jego popularność wciąż rośnie – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Zawsze zależało nam na tym, aby Wroclavia była czymś więcej niż centrum handlowe. Myślę, że to dbałość o detale i najwyższą jakość pozwoliły nam osiągnąć tak wiele w stosunkowo krótkim czasie.

Wroclavia – centrum handlowe dla wymagających

Rekordowy wskaźnik odwiedzalności w 2019 roku to wynik wielu czynników. Rok do roku centrum odnotowało również dwucyfrowy wzrost sprzedaży - pomimo poszerzenia zakazu handlu w niedzielę oraz wyjątkowo dużej konkurencji na rynku wrocławskim (jedno z najbardziej nasyconych powierzchnią handlową miast w Polsce).

. Klienci doceniają Wroclavię za staranny dobór sklepów – znajdują się tu zarówno duże, popularne marki, jak i te dostępne tylko tutaj, a także koncepty lokalne, kino z jedyny w mieście ekranem IMAX oraz szeroki wybór oferty gastronomicznej, stanowiącej przekrój kulinarnej mapy świata.

Lokalizacja w sercu Wrocławia pozwala na dogodny dojazd z każdej części miasta, każdym dostępnym środkiem transportu. Wroclavia oferuje 2200 miejsc parkingowych dla samochodów, 400 dla rowerów oraz możliwość bezpłatnego postoju dla motocykli. Wygodny węzeł przesiadkowy sprzyja korzystaniu z komunikacji miejskiej, a obecność podziemnego dworca autobusowego i bliskie położenie dworca kolejowego sprawia, że Wroclavia jest licznie odwiedzana nie tylko przez wrocławian i osoby codziennie dojeżdżające do pracy z regionu Dolnego Śląska, ale także turystów i obcokrajowców.

Rośnie liczba stałych klientów – 15% odwiedzających deklaruje, że bywa w centrum co najmniej raz w tygodniu, a Kartę Stałego Klienta Wroclavii posiada już ponad 200 tysięcy osób, czyli niemal co trzeci mieszkaniec miasta.


otomedia.pl



Dzisiaj
Piątek 29 marca 2024
Imieniny
Marka, Wiktoryny, Zenona

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl


OtoStrzelin.pl © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl