Wśród ostatnich nowości pojawiły się dwie modowe marki dla kobiet: Dom Mody z propozycjami polskich projektantów i By o la la, pierwszy we Wrocławiu butik marki kojarzonej z dzianinami. Kilka dni temu ruszyły Przysmaki Domu Wiśniowieckich z tradycyjnymi produktami kuchni polskiej oraz Unique Boutique, salon optyczny z szerokim wyborem stylowych oprawek.
Już wkrótce w Magnolia Park zostanie uruchomiony sklep Tom&Pauls, a w nim szeroki wybór ubrań i akcesoriów od 100 różnych marek. W listopadzie zaplanowano otwarcie salonu Fotojoker, oferującego profesjonalne usługi i akcesoria fotograficzne. Po przerwie do oferty galerii powróci także restauracja KFC.
W grudniu kolejne ważne otwarcie z sektora modowego. Tym razem swoją premierę będzie miał Guess. To jedna z najpopularniejszych marek klasy premium na świecie z ofertą odzieży jeansowej i kolekcjami w styl casual.
Z kolei w styczniu ofertę Magnolii uzupełni jedna z największych w Europie sieci fitness - Pure Fitness Jatomi. Na tym nie koniec zmian. Po zakończeniu trwającej rozbudowy w centrum pojawi się nawet 60 nowych sklepów i blisko 20 restauracji.
Strategicznym celem naszej inwestycji jest dostarczenie jak najszerszego wachlarza sklepów i usług. Obok największej oferty modowej naszym gościom zapewnimy szeroką i różnorodną ofertę gastronomiczną – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Magnolia Park już dziś to około 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Kompleksowa oferta galerii zawiera również wielosalowe kino i strefę zabaw dla dzieci. Na klientów Magnolia Park czeka bezpłatny parking, który dzięki przestrzeni m.in. na dachu Castoramy i na wysokości wejścia nr 3 już dziś może pomieścić ponad 3200 samochodów.