Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Strzelin
Przy kubku kawy ze szczyptą promocji

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Gadżety reklamowe są coraz powszechniejszą formą, po którą sięgają przedsiębiorstwa, aby promować swój biznes. Są drobne, dlatego spełniają bardziej rolę upominku wręczanego przy rozmowie niż typowy nośnik reklamy, jak ulotka czy wizytówka. Ich cechą szczególną jest indywidualność, coś osobistego, co otrzymuje klient w ramach dodatku do oferty, nie jest zaś traktowany jak masowy odbiorca spotu promocyjnego. I, w przeciwieństwie do anonimowego przekazu, prezent ten przydaje się w pracy, szkole albo spotkaniach ze znajomymi. 
Przy kubku kawy ze szczyptą promocji

Czym właściwie są gadżety reklamowe? 

Pod tym hasłem kryją się wszelkiego rodzaju drobne upominki: długopisy, smycze, czekoladki, notesy, kalendarze, magnesy, i wiele innych. Drukarnie internetowe posiadają w swojej ofercie różnorodne produkty, a także proponują skuteczne technologie i techniki, dzięki którym specjalista od reklamy będzie w stanie przekazać w praktyczny sposób logo marki. 

Naczelnym zadaniem gadżetów reklamowych, którymi są kubki reklamowe, teczki dwu- i jednobiegowe, zakładki, ołówki, breloczki do kluczy czy karmeli z nadrukiem, jest budowanie wizerunku marki. Kształtowanie świadomości konsumentów, że na rynku istnieje ktoś, kto jest w stanie sprostać ich potrzebom. Dzieje się tak dzięki przyjaznej formie przekazu - nadruk zdobiący upominki promocyjne to subtelny dodatek, nie kolejna, krzykliwa próba wywarcia reakcji klienta. 

Tworzenie skojarzeń z marką łączą się z praktycznym i funkcjonalnym zastosowaniem. Konsument niechętnie sięgnie po coś, co ma przekazać mu suche informacje o firmie. Z ciekawością jednak zerknie na ładny kalendarz do planowania, stylowy długopis przy podpisaniu umowy, czy paczkę zapałek, gdy planuje zapalić papierosa. 

Król ceramiki reklamującej firmę

Wymieniając różne rodzaje gadżetów reklamowych wspominano o jednym z bardziej charakterystycznych i trwalszych nośników logo. Chodzi o kubki reklamowe, takie jak w ofercie firmy Reklamowe24 na gadzety-reklamowe.com.

Wykonane z ceramiki stanowią wyzwanie dla drukarni, aby skutecznie nanieść logo na powierzchnię i zabezpieczyć są przez ścieraniem w zmywarkach i podczas użytkowania. Do tego celu wykorzystuje się dwie popularne techniki: nadruk bezpośredni i kalkomanię ceramiczną. 

Nadruk bezpośredni znaczącą obniża koszty i wykazuje większą trwałość. Wypalanie dokonane w temperaturze blisko 800°C sprawia, że czyszczenie ich w zmywarkach nie sprawia większych problemów ani nie stanowi zagrożenia dla logo. Największych ograniczeniem w tym wypadku jest narzucona kolorystyka - brak możliwości posługiwania się pełną paletą barw, co może negatywnie wpłynąć na komunikację wizualną marki. 

Kalkomania ceramiczna z kolei wykorzystuje środek pośredni, jakim jest sitodruk pośredni. Dzięki odpowiednio przygotowanej kalce drukarnie są w stanie szybko i wiernie przenieść przygotowaną grafikę, w dodatku zachowując bogatą kolorystykę. 

Istnieją jeszcze inne techniki pozwalające nanosić fotografie i napisy na kubki o wykonane z metalu lub tworzywa. Można także stosować pozłacanie i platynowanie powierzchni, aby nadać im wyjątkowego charakteru. Można także zdobić talerze, filiżanki, szklanki, kufle czy szybki w ramkach na zdjęcia. Możliwości istnieje nieskończona ilość. Ich skuteczność i różnorodność zależy w dużej mierze od budżetu i pomysłowości, ponieważ dzisiejsza technologia stawia coraz mniejsze granice dla reklamodawcom i projektantom. 


MR



o © 2007 - 2021 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 8 maja 2021
Imieniny
Kornela, Lizy, Stanisława

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl
Ogłoszenia nieruchomości

reklama
Nieruchomości Strzelin